fredag 8. februar 2013

MOTEUKA

Til babyjente fra Poppy Rose AW13-Fotograf Charlott Pettersen, lånt med tillatelse



Moteuka startet med sykt barn på slep med toget inn til Moteforum på Skøyen.
 Her samles innkjøpere og leverandører to ganger i året for å bestille varer til neste sesong.
Til babygutt fra Poppy Rose AW13-Fotograf Charlott Pettersen, lånt med tillatelse

Vi traff mammamoteblogger Charlott, som skriver mammaogherman.blogg.no for en kjapp oppvåkningskaffe. Etterpå trillet vi til Moteforum for å bestille varer fra Poppy Rose, Christina ROhde og en ny leverandør.
"Det syke barnet" herjet rundt med kleshengere, vaskemidler og diverse klær, mens mamma forsøkte å holde skaffe seg et overblikk over neste års fantastiske kolleksjoner.
Poppy Rose AW13-Fotograf Charlott Pettersen, lånt med tillatelse


Seansen endte med at sjefstrollet alias min lille skatt forspiste seg på sjokolade og hadde et lite uhell i vesken til stakkars Charlott. Livet som småbarnsmamma er overraskende lite glamorøst i blandt!
Lue fra Okker- Gokker. Kommer inn i februar. Fotograf Charlott Pettersen, lånt med tillatelse

Men det skal sies- jeg var overrasket over hvor effektiv jeg hadde vært når tiden var inne for ettermiddagsluren. Varer fra tre leverandører var bestilt og jeg følte meg sjeleglad der jeg tråkket med et sovende barn i snøføyka på Skøyen togstasjon.

Gullkjoler fra Christina ROhde kommer høsten 2013. Fotograf Charlott Pettersen, lånt med tillatelse

Fortsettelsen på Moteuka gikk mer på skinner.
Vi har boltret oss i herlige barneklær og nå er nesten samtlige bestillinger for høsten 2013 i boks.Jeg sier "nesten" fordi vi har enda et merke som vi er sjarmert av og som vi er nysgjerrige på om dere like.
Mer om dette kommer senere=)
Ønsker dere en fortsatt fin lørdag!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar