søndag 27. januar 2013

GAVE OG INTERIØRMESSEN 2013

Vi har vært på Gave og Interiørmessen på Lillestrøm for å kjøpe inn for høst/vinter 2013.


 Interiørutstilling i trendavdelingen- mye pasteller i år også!

Det kan være vanskelig å forestille seg neste høst/vinter når man er så utrolig motivert for vår og sommer. Det syntes ihvertfall jeg som lider av akutt sol og sommersavn om dagen

Den herlige høstkolleksjonen fra Little Mountains gjør at jeg nesten(men bare nesten!) syntes det er greit at høsten kommer tilbake. Men det er først etter en veldig lang og varm sommer!

Her kommer noen smakebiter fra Little Mountains AW13:


 Herlige heldrakter til gutt i ull




Min favoritt til jente er heldrakten til venstre.




Min favoritt til gutt. College er i tiden som aldri før- også til barn!
Denne har i tillegg et røft trykk av en bille i front og stilige detaljer som gir plagget det litt ekstra.



Det ble også litt tid til å se på alt det fine, fargerike interiøret og kunstferdige oppsatser.
Utstillingen til Miss Etoile var helt nydelig og minnet meg om det snakkende serviset i "Skjønnheten og Udyret".

Da fikk dere en liten smakebit på hva som kommer.

Nå gjenstår det bare å ønske alle en riktig god helg, måtte den by på mange fredfulle øyeblikk og en strålende januarsol=)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar